Här är en Bön som bör upprepas minst en gång om dagen.
I guds namn,i jesu kristi namn,i de sju ärkeänglarnas namn åkallar jag de miljoner änglar som omger planeten.Kom och rena jorden från alla orenheter.........Narkotika,alkohol,vrede,avundsjuka,hat,fruktan,krig..(lägg till vad som känns rätt för dig.)..Tag bort allt som är mörkt i mig och på jorden och fyll det tomrum som då skapas med guds ljus överallt och för alltid,Amen
MÅNDAG
Älskade ärkeängel Chamuel,jag ber dig att lära mig din förmåga att se skönhet och Kristus i andra att utveckla och frigöra mig själv,mina talanger och min egen stryrka och att rena,öka harmonisera och fullkomna mina och andras känslor.O GUD,DU ÄR SÅ STORSLAGEN (3x)
TISDAG
Älskade ärkeängel Mikael,frigör mig från alla frestelser och från yttre fiender,som är emot min seger här och nu.Frigör mig från detta tillstånd och från den tyngd,som håller mig fången(...Här kan du nämna dina personliga problem och svårigheter.)Ärkeängel Mikael,hjälp mig!Hjälp mig!Hjälp mig! (3x)
ONSDAG
O älskade ärkeängel Rafael,jag åkallar din healande kraft för mig själv och för(.....nämn här andra som behöver healande)Försegla mig i din fullkomlighetsflamma.Ge mig av din healande kraft och ditt kosmiska överflöd och ge dettra också till alla ljusbärare.JAG ÄR uppståndelsen och livet för min perfekta hälsa och mitt andliga och matreriella överflöd manifesterat här och nu(3x)
TORSDAG
Älskade ärkeängel Uriel,jag tar emot din frid!Jag tar emot din frid i mitt hjärta!Jag tar emot din frid i min själ!Jag tar emot din frid i min ande!Jag tar emot din frid i minkropp!Jag tar emot din frid i mitt solar plexus chakra!Ärkeängel Uriel,gör mig till ett redskap för din frid!(3x)
FREDAG
I Älskade ärkeängel Gabriels namn vägrar jag att använda mina energier till något som är mindre än guds fullkomlighet!JAG ÄR guds renhet!JAG ÄR kärlekens renhet!JAG ÄR glädjens renhet!JAG ÄR nådens renhet!JAG ÄR hoppets renhet!JAG ÄR trons renhet!JAG ÄR ren,ren,ren!JAG ÄR Värdig guds renhet!(3x)
LÖRDAG
Älskade ärkeängel Zadkiel,låt den violetta förvandlande flamman genomtränga alla m ina tankar,hela mitt väsen och min värld.Hjälp mig att förlåta mig själv allt vad jag gjort som inte är i överensstämmelse med dom gudomliga lagarna.och att förlåta andra de felsteg de gjort mot mig,speciellt.(.... namnge här de människor som du haft svårigheter med i ditt liv.)Rena mina tankar,ord och gärningar.Låt min personliga karma bli förvandlad här i dag!JAG ÄR en varelse av violett eld,JAG ÄR den renhet gud önskar!(3x)
SÖNDAG
Älskade ärkeängel Jophiel, genom guds kraft accepterar jag och mottager jag energierna från upplysningens flamma,som här och nu klargör för mig,vad som är den fullkomliga planen för mitt liv för min familj,min ekonomi och hälsa.JAG ÄRKristus i aktion här och nu!(3x)
Taggar:
Dela
-
▶ Gör ett inlägg på det här