Angels on earth

angels,animals,humanity,spirituell,peace,love,friends

Jag har inte varit inne här på ett bra tag, men ser att det har varit väldigt lite aktivitet här i gästböckerna. Var är alla? Har jag missat nåt? Behöver ju er nu när novemberrusket förmörkar min själ... Jag hoppas jag får besök av er snart igen. Kramizar i ett stort fång!

Dela

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Ja du det kan man undra ?? Var är alla ? Har faktiskt hamnat lite påandra ställen för grejen är ju att det finns så många NU.. Kram NIna

Ohhh va skönt då var jag inte ensam om den åsikten ...hur gör vi då för att få den intressant igen ??
Jag tycker om allt som angel on earth står för och jag kom hit för jag tyckte änglarum var öde ett tag sen ska jag inte sticka under stolen med att jag hade svårigheter att logga in .. men jag tycker vi måste ta tag ..Jag har int varit så aktiv de sista månaden för jag har varit svårt sjuk.. men jag hade mina änglar med hela tiden ...mirakel...säjer docktorn men jag vet....ha det Annette

Hej
.Tyvärr har jag ett mobilt bredband min gamla dator gick sönder och bredbandet gick ut samtidigt och detta blev ett alternativ istället jag tyckte det var ett bra erbjudande bärbar dator och mobilt bredband betala efter jul
och nu gillar jag inte det.
Känns som att vara i en microvågsugn jag är ute på nätet i små doser.Jag borde förstått att detta inte är bra för mig.jag har ont av mobiltelefoner oxå

Jag hoppas att jag snart kan fixa ett markbundet bredband istället

Kram

Hejsan...här är det illa ställt med inloggade !
www.tagged.com där är det mycket mycket bättre !
Kolla in den sidan www.tagged.com
Kram Lennart

RSS

Om

Eden Eden skapade det här sociala nätverket påNing.

Senaste aktivitet

Cayenne uppdaterade sin profil
för 12 timmar sedan
Pia skickade en kommentar till Ingrid
för 17 timmar sedan
Pia och Ingrid är nu vänner
för 17 timmar sedan
Cayenne Hello kjäre Venner-Önsker Dere en Fantastisk Mandag Whith Love Hugs Cayenne
på måndag
Pernilla skickade en kommentar till RiverLord
November 27
RiverLord skickade en kommentar till Eden
November 27
RiverLord skickade en kommentar till Pernilla
November 19
RiverLord skickade en kommentar till pingala
November 19

Märken

Laddar…
Photobucket