Angels on earth

angels,animals,humanity,spirituell,peace,love,friends

Den stora majoriteten av människosläktet nöjer sig med att acceptera den religion, de sociala sedvänjor och det ekonomiska system, som är rådande i deras fosterland, och människor gör i allmänhet ingen ansträngning för att stiga ovan sådana förhållanden,Jag tycker det är för djä.........gt att vi utnyttjas av den makt och girighet som styr oss.Men så länge vi själva har behov av vår egen privata lilla makt och girighet för att bli tillfredsställda matriellt så ser världen ut så här allt är speglingar av vårt skapandeäven ute i världen (kollektivt tänkande) vi är livrädda för att förlora vår fysiska verklighet där vi tror målet är yttre rikedom eller jakt på status och titlar,Förändras du förändras världen visst behöver jag vissa saker som lägenhet och en data m.m. men det behöver inte gå överstyr jag föds naken och dör naken jag menar jag har bara kroppen när jag föds och när jag dördet viktiga är vad jag gör med livet därimellan och vad mitt och ditt tänkande skapar för värld vi lever i.

Dela

Gör ett inlägg på det här

Om

Eden Eden skapade det här sociala nätverket påNing.

Senaste aktivitet

Cayenne uppdaterade sin profil
för 12 timmar sedan
Pia skickade en kommentar till Ingrid
för 16 timmar sedan
Pia och Ingrid är nu vänner
för 17 timmar sedan
Cayenne Hello kjäre Venner-Önsker Dere en Fantastisk Mandag Whith Love Hugs Cayenne
på måndag
Pernilla skickade en kommentar till RiverLord
November 27
RiverLord skickade en kommentar till Eden
November 27
RiverLord skickade en kommentar till Pernilla
November 19
RiverLord skickade en kommentar till pingala
November 19

Märken

Laddar…
Photobucket