angels,animals,humanity,spirituell,peace,love,friends
Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Du är ett underverkDu är ett underverk Varje sekund i livet är ett nytt och unikt ögonblick, ett ögonblick som aldrig kommer åter...Och vad lär vi våra ba… Startad av Eden |
1 |
7 Jan Inlägg av inger |
En konstig gammal kärringEn konstig gammal kärring Om du tycker jag är lite frånvarande, trött och konstig så ska jag berätta en sak för dig så att du lättare k… Startad av Eden |
2 |
Sep. 1, 2008 Inlägg av Lightgoddess |
Accepterar du.....Accepterar du att jag är den jag är så slipper du bli upprörd, när du upptäcker att jag inte är den du tycker jag borde vara och besparar d… Startad av Eden |
0 | Maj. 22, 2008 |
LyckaLycka är inte en massa pengar Lycka är inte materiella ting Lycka är inte att klättra på karriärsstegen Lycka är inte att jäkta gen… Startad av Eden |
0 | Maj. 22, 2008 |
Kvinnan i spegelnKvinnan i Spegeln. När du får det du vill i din kamp för dig själv och denna värld gör dig till drottning för en dag, gå till spege… Startad av Eden |
0 | Maj. 22, 2008 |
Berör migBerör mig Om jag är din bebis - berör mig! Jag behöver din beröring på sätt du kanske aldrig förstår. Inte bara tvätta mig, byta mina blö… Startad av Eden |
0 | Maj. 4, 2008 |
Tänkvärt"En dag bestämde sig gudarna för att skapa universum. De skapade stjärnorna,solen,månen,haven,bergen,blommorna, molnen och människan. S… Startad av Eden |
0 | Maj. 4, 2008 |
© 2009 Skapad av Eden hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor