angels,animals,humanity,spirituell,peace,love,friends
Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Jesus Kristus skolbetygJesus Kristus skolbetyg Ämne: Religion Betyg: 2 Lärares kommentar: Envisas med att på frågan "Vem skapade jorden?" svara "Min pappa!". Häv… Startad av Eden |
0 | Maj. 5, 2008 |
I början... den alternativa versionenI början... den alternativa versionen I början så skapade Gud Himmel och Jord. Och Jorden var utan form. Mörker var det enda som fanns i dj… Startad av Eden |
0 | Maj. 5, 2008 |
Till alla barn som överlevde 30, 40, 50, 60 och 70 taletTill alla barn som överlevde 30, 40, 50, 60 och 70 talet Först så överlevde vi att födas av Mammor som rökte och drack under graviditeten… Startad av Eden |
1 |
Maj. 5, 2008 Inlägg av Eden |
Kvinnans 5 stadierKvinnans 5 stadier 1.att växa upp 2.Att fylla ut 3.Att slimma ner 4. Att hålla in OCH 5. Att ge FAN i allt Startad av Eden |
0 | Maj. 5, 2008 |
Har du lust till att arbeta idag?Har du lust till att arbeta idag? I morgon? I övermorgon? Nästa vecka? Nästa månad? Inte jag heller!! Jag vill helst bara ha sko… Startad av Eden |
0 | Maj. 4, 2008 |
En konstig gammal kärringEn konstig gammal kärring Om du tycker jag är lite frånvarande, trött och konstig så ska jag berätta en sak för dig så att du lättare kan… Startad av Eden |
0 | Maj. 1, 2008 |
© 2009 Skapad av Eden hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor